Saturday 11 August 2012

SKEMA JAWAPAN MODUL GEOGRAFI TINGKATAN 5

SKEMA JAWAPAN MODUL GEOGRAFI TINGKATAN 5

Bagi murid-murid SMK Bedong yang mengambil subjek Geografi SPM diminta lengkapkan Modul Geografi T5 yang disediakan untuk ulangkaji anda. Soalan-soalan yang disediakan dalam modul itu kemungkinan besar akan disoal balik dalam Peperiksaan Percubaan SPM atau dalam SPM sebenar. Cikgu akan upload jawapan dari semasa ke semasa. Jawapan untuk Tema 4,Tema 5, Tema 6, Tema 7 dan Tema 8 boleh didapati daripada link yang berikut:

TEMA 4 : DINAMIK PENDUDUK

TEMA 5 : PETEMPATAN DAN PERKEMBANGANNYA

TEMA 6 : PENGANGKUTAN DAN PERHUBUNGAN

TEMA 7 : SUMBER

TEMA 8 : KEGIATAN EKONOMI

11 comments:

  1. cikgu boleh tak saya nak dapatkan modul geografi spm 2013. ini email saya subanesha@yahoo.com.
    thank you.

    ReplyDelete
  2. cikgu boleh tak saya nk modul geografi spm 2013. ini e-mel sy izri_husmi@yahoo.com.

    ReplyDelete
  3. maafkan sy.. cikgu, boleh saya tahu senarai sekolah yang menawarkan subjek geografi utk spm? if possible, sekolah-sekolah di daerah seremban.. thanks..

    ReplyDelete
  4. Iklan: Modul Esei Geografi SPM (Tingkatan 4&5) Akan Dihasilkan & Diterbit Pada Akhir Bulan Mac.

    Modul esei geografi yang pertama kali dihasilkan pada tahun lepas akan ditambahbaikan menjadi sebuah modul yang merangkumi :

    1) Latihan Penulisan Asas Isi Esei (Soalan berkaitan dengan Faktor/ Kepentingan/ Kesan/ Langkah/ Cadangan)

    2) Klon Soalan SPM Sebenar + Soalan Ramalan Yang Mungkin Keluar

    3) Tip Menjawab Soalan Esei SPM + Latihan Tubi Menulis Esei

    http://issuu.com/bukugeografi/docs/modul_esei_spm_2013

    *Guru yang berminat sila tinggalkan mesej anda atau pm....

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya berminat untuk dapatkan Modul Esei Geografi SPM (Tingkatan 4&5). ini emel saya hasmismkusr@gmail.com

      Delete
    2. sy juga berminat..0164459307,jaja_jojo143@yahoo.com

      Delete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. SY JUGA BERMINAT DGN MODUL SPM SILA EMAIL SAYA surianti1023034@gmail.com

    ReplyDelete
  7. cikgu, saya berminat dengan modul dan nota geografi ting 4 &5 . Sila email saya nyuklenchong@hotmail.com tqvm.

    ReplyDelete
  8. Salam sejahtera cikgu, saya berminat dengan modul dan nota geografi ting 4 dan 5 . Email saya ialah ssm3i90@gmail.com. Terima kasih.

    ReplyDelete