Monday 5 September 2011

Peperiksaan Percubaan SPM 2011- Geography

Terutama sekali saya nak ucapkan tahniah kepada anak-anak murid saya yang telah berjaya skor "A" dalam mata pelajaran Geography; terutamanya Muhammad Asyraaf b. Mohd Nasir yang berjaya memperolehi 93 markah.Well Done! Asyraaf and keep it up. 

Juga kepada Syamsul Insani, Tan Zhi Zin, Erma Aida Amira,Nur Fatin Munira, Nurlyana Izati,Nurul Afiqah, Siti Noor Zuraiha, Norhafifi Shuhada, Nur Farahanim, Jegathis Nair, Mohd Afiq, Mohd Azim Luqman, Mohd Irfan, Yusairi, Inthumathi, Nur Nadzirah, Siti Nazirah ...Terima kasih kerana telah skor "A" dalam Geography, usaha anda telah mendapat balasannya. Cikgu bangga dengan anda.

Bagi mereka yang memperolehi B+ dan B ataupun C dalam percubaan kali ini, jangan putus asas, cikgu pasti, dengan usaha yang gigih, anda pasti boleh berjaya.

Mohd Afiq, Mohd Azim Luqman,  Mohd Irfan dan Yusairi, cikgu nampak perubahan sikap anda yang begitu merangsangkan; daripada mau tak mau, sambil lewa, tak serious, kepada usaha gigih sekarang, tahniah sekali lagi diucapkan.....

Skema Jawapan boleh anda dapat dalam link berikut, klik pada link berkenaan untuk download : Skema Jawapan K1 & K2 Geografi Trial SPM 2011

No comments:

Post a Comment