Tuesday 27 March 2012

UCAPAN TAHNIAH SPM

UCAPAN TAHNIAH khas buat anak-anak murid cikgu yang berjaya skor A dalam mata pelajaran Geografi.
CONGRATULATIONS  & Well Done. Anda telah membuktikan untuk diri anda dan juga rakan-rakan semua bahawa anda mampu melakukannya.

Ucapan Tahniah Khas buat Muhamad Asyraaf B Mohd Nasir kerana berjaya memperolehi straight As dan A+ untuk Geografi. Tidak tertinggal juga Syabas kepada Jegathis Nair a/l Murthy; anda telah berjaya menjadi  "role model" kepada murid-murid aliran Sastera; anda bukan sahaja skor A dalam Geografi, tetapi juga A untuk tujuh mata pelajaran yang lain. Well done!!! Jegathis.

Buat Erma Aida, Mohammad Amir Faris, Nor Asmira, Norhafifi, Nurul Afiqah, Syamsyul Insani, Tan Zhi Zin, Mohd Azim Luqman, Muhamad Irfan, Norfahana bt Mohamad, Nurul Aima, Muhammad Syakir, Nur Farahanim, Nur Fatin Munira,  Siti Noor Zulaiha, Azizul, Mohamad Afiq, Nadetul Ainor, Nur Hamira, Nur Nadzirah, Siti Fatimah, Siti Nazirah , Santhis Kumar, Amin Irfan, Mohamad Firdaus, Muhammad Faiz, Nor Farhana Razali dan Siti Adibah. Tahniah kerana berjaya Skor A dalam Geografi,  dan Terima Kasih kerana anda semua telah berjaya membantu meningkatkan pencapaian prestasi Sekolah dan khasnya dalam mata pelajaran Geografi. Thank You cikgu ucapkan.

Akhir kata, Semoga kalian semua berjaya melanjutkan pelajaran ke  IPT, dan jangan lupa nasihat cikgu, orang Geografi ini ialah orang Pencinta Alam....

All The Best!.

1 comment:

  1. terima kasih kepada cikgu juga sebab ajar kami sampai dpt result yg elok.. hehe..=)

    ReplyDelete